kaip isvengti blogo burnos kvapo

12 paprastų būdų išvengti blogo burnos kvapo

Atminkite, kad išvengti blogo burnos kvapo daug lengviau, nei jį gydyti. Tai padaryti galite išsiugdę tinkamus įpročius.

  • Valgykite daug ląstelienos turintį maistą. Daug ląstelienos turintis maistas padeda išvengti halitozės. Venkite per daug perdirbto maisto, kuriuose daug rafinuotų angliavandenių, pavyzdžiui, sausainių, pyragėlių, saldainių ir ledų.
  • Naudokite burnos skalavimo skystį. Kai kurie burnos skalavimo skysčiai efektyviai padeda išvengti blogo burnos kvapo. Tačiau, niekuomet nenaudokite burnos skalavimo skysčio, kuriame yra alkoholio, kadangi alkoholis išsausina burnos gleivinę ir taip situaciją dar labiau pablogina.
  • Gerkite žalią ir juodą arbatą. Jose yra polifenolių, kurie padeda pašalinti sieros junginius ir sumažinti burnoje esančių bakterijų skaičių.
  • Venkite burną sausinančių vaistų. Stenkitės nevartoti antidepresantų, diuretikų, nuskausminamųjų ir antihistamininių preparatų, nebent tai yra absoliučiai būtina. Šie medikamentai stabdo seilių gamybą ir išsausina burną.
  • Venkite gaminių, kuriuose yra natrio laurilsulfato arba alkoholio. Nenaudokite jokių burnos higienos produktų, kuriuose yra natrio laurilsulfato arba alkoholio, kadangi alkoholis labai išsausina burną – tai yra viena dažniausiai pasitaikančių blogo burnos kvapo priežasčių.
  • Pavalgę mėsos, žuvies ar pieno produktų išsivalykite burną. Veiksminga ir visapusiška burnos higiena yra efektyvus būdas išvengti blogo burnos kvapo.
  • Meskite rūkyti. Tyrimai rodo, kad rūkaliai patiria didesnę riziką susirgti periodonto ligomis, jie taip pat dažniau skundžiasi sausėjančia burna. Be to, rūkaliai taip pat dažniau turi kitų įpročių, kurie pasunkina situaciją, pavyzdžiui, laikosi dietos, vartoja daug alkoholio ir kenčia nuo lėtinių nerimo sutrikimų, kuriems būtina vartoti receptinius vaistus.
  • Kvėpuokite per nosį, o ne per burną. Stenkitės išspręsti knarkimo ar miego apnėjos problemą, kuri taip pat gali turėti įtakos jūsų burnos kvapui ir jos išsausėjimui.
  • Gerkite vandenį. Palaikykite burnos drėgmę gerdami daug vandens.
  • Bent kartą per dieną valykite savo dantų protezus. Laikykitės tokios pat tinkamos burnos higienos, kaip ir su savo tikraisiais dantimis.
  • Mažinkite pieno produktų vartojimą. Viena iš halitozės priežasčių gali būti laktozės netoleravimas.
  • Vartokite tirpstančius burnoje probiotikus, pavyzdžiui BIOLactis: Burnos ertmės bakterijų pusiausvyrai palaikyti vartokite probiotikus, kurie padėtų sukontroliuoti halitozę sukeliančių bakterijų dauginimąsi.

Blogą burnos kvapą gali sušvelninti ir keletas priemonių, kurias galite išbandyti namuose.

Pažangūs burnos higienos produktai. Naudokite burnos higienos produktus, pavyzdžiui, burnos skalavimo skysčius ir dantų pastas, kurios efektyviai naikina blogą burnos kvapą.

Tinkama burnos higiena. Valykitės dantis bent du kartus per dieną. Įsigykite minkštą dantų šepetėlį (minkšti šereliai nepažeidžia dantų emalio ir dantenų) ir naudokite dantų pastą, kurioje yra fluorido. Valydami dantis šepetėliu ir siūlu pašalinsite bet kokius maisto likučius ar apnašas, kuriomis minta anaerobinės, sieros junginius išskiriančios bakterijos – šios problemos sukėlėjos.

Skatinkite seilių gamybą. Burnos išsausėjimo išvengsite kramtydami becukrę kramtomą gumą su ksilitoliu arba pastiles. Mėtinių saldainių sudėtyje ieškokite ksilitolio ar cukraus neturinčių saldiklių, kurie nesukelia dantų ėduonies.

Valgykite daug ląstelienos turinčius vaisius ir daržoves. Geriausias būdas iš burnos pašalinti bakterijas – kasdien suvalgyti po obuolį. Tai taip pat padeda palaikyti burnoje natūralią drėgmę.

Vartokite papildus. Vitaminas C, vitaminas D, vitaminas E ir vitaminas B efektyviai padeda jūsų organizmui natūraliai pašalinti gleivių ir toksinų perteklių.

Periodiškai valykite dantis su soda. Blogą burnos kvapą sukeliančios bakterijos tarpsta rūgštinėje burnos terpėje. Valydami dantis su soda neutralizuosite burnos ertmėje esantį rūgščių perteklių.

Priemonės su aktyviu deguonimi – „Atemfrisch“

„Atemfrisch“ buvo sukurtas vadovaujantis šiuo pagrindiniu principu: norint išvengti blogo burnos kvapo, būtina kovoti su sieros junginius jūsų burnoje gaminančiomis bakterijomis. Deguonies prisotintas „Atemfrisch“ iškart susilpnina bakterijų galimybes išskirti nemaloniai kvepiančius sieros junginius. Be to, jo patentuota formulė iškart neutralizuoja bet kokius jūsų burnoje jau esančius kvapus (maisto ir/ar išskiriamus bakterijų), užtikrindama tviskančią švarą. „Atemfrisch“ – tai geriausias ir lengviausias būdas atšviežinti savo burnos kvapą bet kur ir bet kada!

Jei ieškote būdo atsikratyti blogo burnos kvapo ir dar neišbandėte „Atemfrisch“, nedelskite!

Atemfrisch

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *